Juuh, tänään oli taxvärkki päivä ja tottakai mä tyytyväisesti jäin himaan nukkumaan ;) Vien itte sen kympin kouluun sitten siitä hyvästä :D Hitto, ku nukkuminenki käy kalliiks :DDd kamalaa, ja mei äitee sano et "Omista rahoistas sitte menee että jos jäät kotii nukkumaa," olin vaa et "jujuu.." Sitte se tuli tänää aamul seittemä aikaa, ku se lähti töihin selittää mitä mun pitää kotona tehä, ku muka sitten ''lintsaan'' tän päivän. Oon ihan unessa ja mumisen vaa et jooo.. jooo.. jooo.. Kaikki meni täysin ohi ja nukuin johonki emmätiä, kahteentoista. Oon ollu koko päivän ihan sika väsyny. :D Sit vaan ravannu tupakil 24/7 >> naapurit ei toki yhtää kattonu. Mut ei se mitää; siivosin olkkarin ja eteisen ja keittiön ja martan huoneen :D Oma huone jäi kesken ku loppu into; eli toisin sanoen röökit. Illal olin viel töissäki kaiken lisäks, ja ihmiset viel olettaa et jaksan lähtee jonneki bilettää viel.. Anteeks mut ei tänää ;) Toivottavasti mee mutsi sitte antaa mulle sen kympin siitä hyvästä että tein edes pikkusen jotain (; yritin. Oon toivoton siivooja. HAHA, gallerias luokittelin blogimerkinnän siihen "Uskontoni kieltää siivoomisen" - yhteisöön. Että näin. Nooh, mutta nean kanssa käytiin sitten vielä Kebabbilassa syömässä ja minä kilttinä tyttönä ostin ranskikset. Olenhan vegetaristi. :)) Owws.. Jenskin lähti tänään Tallinnaaa, muutenki hirvee ikävä sitä, mut onneks me nähdään ensi viikon loppuna :p

>> Huomen olis sitte Petri Nygård @ Lallintalo, Köyliö>> sinne siis! :D näkyillää (:

 >>Syysloma alko tänään ! <3 AH, lomaa :)) sitä tässä tarvittiin :p se tietää paljon nukkumista, ehkä jos jaksais sen yhen aineen kirjotettuu ja perjantaina meikä tyttö lähtee Vantaalle  ;) <3